עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה הינו תחום אשר הולך וצובר פופולאריות במחוזותינו בשנים האחרונות. עיצוב יוקרתי נכון ישדר מכובדות קלאסית ועושר חומרי לצד יצירתיות מעוררת השראה, הקפדה על פרטים, שימוש בחומרי גלם איכותיים ושימת דגש על נוחות ופינוק.

סגנונות עיצוב דירת יוקרה

קלאסי, מינימליסטי, מלכותי, מודרני ועוד, סגנונות העיצוב היוקרתיים רבים ומגוונים ולקוחות רבים אשר יכולים להרשות לעצמם ומעוניינים לעצב את מרחב מחייתם בסגנון יוקרתי, נוטים לגלות רצון ללכת על כל הטרנדים הפופולאריים נכון לאותו זמן, עיצוב דירות יוקרה לא צריך להיכנע לאופנות חולפות וזמניות אלא להקרין עוצמה ונוכחות קלאסיים אשר יחזיקו מעמד לאורך זמן ויעוררו כבוד, השראה והשתאות.

תפקידה של מעצבת הפנים

תפקידה של מעצבת הפנים המתמחה בעיצוב דירות יוקרה יהיה להכיר את נבחי ליבם של לקוחותיה, להבין מה הם צרכיהם, מה הוא אורך חייהם, מה הוא סגנונם האישי ואיך הם חולמים שיראו חייהם בביתם החדש, היוקרתי והמעוצב. המשורר הנרי ג’יימס אמר כי “האדריכלות היא מוזיקה חצובה באבן”, רק לאחר שתכיר ותבין לעומק את לקוחותיה, תוכל מעצבת הפנים לחצוב את המוסיקה שלה באבן שהיא ביתם ולהפוך את החלום שלהם למציאות. בתהליך עיצוב דירת יוקרה תבחר מעצבת הפנים, בשיתוף עם לקוחותיה, בקו עיצוב יוקרתי מנחה ותתכנן את דירתם באופן שיהפוך אותה למפנקת, יוקרתית, נוחה ופונקציונאלית.

שימוש בחומרים איכותיים

בנוסף לשימוש בחומרי גלם משובחים ובתכנון ובבחירת ריהוט מוקפדת, עיצוב דירות יוקרה מחייב גם שימוש בפריטי עיצוב ואקססוריז מגוונים ואיכותיים אשר ישוו לבית או לדירה מראה מכובד ונחשק – גופי תאורה, וילונות, פריטי עיצוב  ייחודיים, פריטי אספנים, קריסטלים, מראות, שטיחים ועוד – בחירה מדוקדקת ונכונה של פריטי עיצוב תכנס לבית טאצ’ יוקרתי נוסף ותאפשר ניצול של הפוטנציאל הטמון בו בצורה הטובה ביותר.

כביכול אינסוף, אבל אם לצמצם מעט את הרשימה ישנם כ- 10 עיצובים פופולריים במיוחד ועוד כמה שנחשבים רלוונטיים. אבל המעצבות שלנו מומחות בלזהות את הלקוחות ורצונותיהם ועל כן אל חשש- העיצוב הטוב ביותר יותאם במיוחד עבורכם!

על אף שבדרך כלל העיצובים מגיעים כחטיבה אחת – ברור שניתן לשלב ביניהם ואנחנו בדרך כלל שמחים כאשר מבקשים מאתנו משום שזו הזדמנות נפלאה עבורנו ועבורכם לתת לדמיון דרור.

ראשית נדגיש שרהיטי יוקרה לאו דווקא חייבים להיות יקרים מבחינת מחיר. שנית- רהיטים המעוצבים לעילא ולעילא ועשויים חומרים מנקרי עיניים ומפנקים יצליחו להשאיר רושם טוב יותר על האורחים וכן- יפנקו את הלקוחות על בסיס יומיומי- כי למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

כלל וכלל לא משתי סיבות – הראשונה היא שאנחנו לא מצפים מהלקוחות שלנו שיבינו בעיצוב פנים יותר מדי, בשביל זה המעצבות שלנו מומחות להבין את רחשיהם ויודעות להתאים את הפריטים הנכונים ביותר עבורם. שנית, עיצוב קלאסי ויוקרתי הוא לרוב יהיה עמיד לרחשי הזמן ועל כן רלוונטי תמיד. עיצוב טוב שורד את מבחן הזמן.

זה בדיוק השירות שאנו מתגאים בו- מציאת העיצוב המרשים ביותר שיהיה גם הנוח ביותר עבורכם כי הרי בסופו של דבר, אתם אלו שצריכים לגור שם.

דילוג לתוכן